Abduraimov Ikromjon Ravshanbekovichning
falsafa doktori (PhD) dissertatsiyasi himoyasi haqida e’lon

I. Umumiy ma’lumotlar. Dissertatsiya mavzusi, ixtisoslik shifri (ilmiy daraja beriladigan fan tarmog‘i): “Integrativ yondashuv asosida tarix fani o‘qituvchilarining uzlyuksiz kasbiy rivojlantirish metodikasini takomillashtirish”, 13.00.02- Ta’lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi (tarix) (pedagogika fanlari). 
Dissertatsiya mavzusi ro‘yxatga olingan raqam: B2024.2.PhD/Ped7775.
Dissertatsiya bajarilgan muassasa nomi: O‘zbekiston miliy pedagogika universiteti.
Ilmiy rahbar: Abdullaev Diyorjon Nodirjon o‘g‘li, tarix fanlari doktori, dotsent
IK faoliyat ko‘rsatayotgan muassasa (muassasalar) nomi, IK raqami: Toshkent davlat pedagogika universiteti, DSc.03/30.01. 2020. Ped.26.01.
Rasmiy opponentlar:  Shodieva Matluba Jo‘raevna, pedagogika fanlari doktori (DSc), professor; Boboyorov Shuxrat Suvonqulovich, pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD), dotsent.
Yetakchi tashkilot: Guliston davlat universiteti.
Dissertatsiya yo‘nalishi: nazariy va amaliy ahamiyatga molik. 
II. Tadqiqotning maqsadi integrativ yondashuv asosida tarix fani o‘qituvchilarining uzlyuksiz kasbiy rivojlanish metodikasi takomillashtirish bo‘yicha tavsiyalar ishlab chiqishdan iborat
III. Tadqiqotning ilmiy yangiligi:
tarix fani o‘qituvchilarining uzlyuksiz kasbiy rivojlanish metodikasini faollashtirishning didaktik imkoniyatlari zamonaviy davrning bifurkatsiyon murakkab xarakteri, jamiyatning emerdjentligi va o‘zaro bog‘liqligi, nochiziqlilik beqarorlikning ortib borishini idrok etish hamda metodik rivojlanish ko‘rsatkichlari darajasi kognitiv, individual, ijodiy komponentlarining mazmunli yaxlitligini ta’minlashga dinamik ustuvorlik berish asosida aniqlangan;
tarix fani o‘qituvchilarining uzlyuksiz kasbiy rivojlanish jarayoni darslarni loyihalashtirishning modelli tafakkur kompetentlikligini bosqichma-bosqich oshirish, birlamchi manbalar bilan ishlash ko‘nikmasini oshirish hamda o‘rganilayotgan muammoga obektiv munosabat aks ettirish va deduktiv prinsiplardan ratsional foydalanish asosida takomillashtirilgan;
integrativ yondashuv asosida tarix fani o‘qituvchilarining uzlyuksiz kasbiy rivojlanish metodikasi ijtimoiy gumanitar fanlarni obektiv dialektik tushunish chegaralari doirasini anglash, tayanch bilimlar yangi paradigmasiga mosligini adekvat ta’minlash hamda murakkab hodisa va jarayonlarni real hayotda foydalanish samaradorligini oshirish asosida takomillashtirilgan;
tarix fani o‘qituvchilarining uzlyuksiz kasbiy rivojlanish samaradorligi mustaqil ijodiy faoliyat elementlarini shakllantirishga qaratilgan baholash mezon va indikatorlarini qiyosiy darajalash, o‘zini-o‘zi anglash hamda muammoli vaziyatni yaratishga yo‘naltirilgan munozara madaniyati, dialog olib borish qobiliyatini bosqichma-bosqich rivojlantirishga ustuvorlik asosida takomillashtirilgan.
IV. Tadqiqot natijalarining joriy qilinishi. Integrativ yondashuv asosida tarix fani o‘qituvchilarining uzlyuksiz kasbiy rivojlantirish metodikasini takomillashtirish bo‘yicha ilmiy natijalar asosida:
tarix fani o‘qituvchilarining uzlyuksiz kasbiy rivojlanish metodikasini faollashtirishning didaktik imkoniyatlari zamonaviy davrning bifurkatsiyon murakkab xarakteri, jamiyatning emerdjentligi va o‘zaro bog‘liqligi, nochiziqlilik beqarorlikning ortib borishini idrok etish hamda metodik rivojlanish ko‘rsatkichlari darajasi kognitiv, individual, ijodiy komponentlarining mazmunli yaxlitligini ta’minlashga dinamik ustuvorlik berish asosida aniqlashtirishga oid takliflar “Uzlyuksiz kasbiy rivojlantirish” nomli darslik mazmuniga singdirilgan (Toshkent davlat pedagogika universitetining 2025-yil 20-fevraldagi 11-05-1120/04 raqamli dlolatnomasi). Natijada tarix fani o‘qituvchilarining kasbiy rivojlantirishining metodik takomillashtirishning nazariy-metodologik asoslarini tahlil qilish samaradorligi oshgan;
tarix fani o‘qituvchilarining uzlyuksiz kasbiy rivojlanish jarayoni darslarni loyihalashtirishning modelli tafakkur kompetentlikligini bosqichma-bosqich oshirish, birlamchi manbalar bilan ishlash ko‘nikmasini oshirish hamda o‘rganilayotgan muammoga obektiv munosabat aks ettirish va deduktiv prinsiplardan ratsional foydalanish asosida takomillashtirishga oid takliflar “Uzlyuksiz kasbiy rivojlantirish” nomli darslik mazmuniga singdirilgan (Toshkent davlat pedagogika universitetining 2025-yil 20-fevraldagi 11-05-1120/04 raqamli dlolatnomasi). Natijada tarix fani o‘qituvchilarini uzlyuksiz kasbiy rivojlantirishining metodik ta’minotini yaratishga zarur shart-sharoitlar yaratilgan; 
integrativ yondashuv asosida tarix fani o‘qituvchilarining uzlyuksiz kasbiy rivojlanish metodikasi ijtimoiy gumanitar fanlarni obektiv dialektik tushunish chegaralari doirasini anglash, tayanch bilimlar yangi paradigmasiga mosligini adekvat ta’minlash hamda murakkab hodisa va jarayonlarni real hayotda foydalanish samaradorligini oshirish asosida takomillashtirishga oid takliflar “Uzlyuksiz kasbiy rivojlantirish” nomli darslik mazmuniga singdirilgan (Toshkent davlat pedagogika universitetining 2025-yil 20-fevraldagi 11-05-1120/04 raqamli dlolatnomasi). Natijada tarix fani o‘qituvchilarining uzlyuksiz kasbiy rivojlantirish metodikasini takomillashtirish mazmuni boyitilgan;
tarix fani o‘qituvchilarining uzlyuksiz kasbiy rivojlanish samaradorligi mustaqil ijodiy faoliyat elementlarini shakllantirishga qaratilgan baholash mezon va indikatorlarini qiyosiy darajalash, o‘zini-o‘zi anglash hamda muammoli vaziyatni yaratishga yo‘naltirilgan munozara madaniyati, dialog olib borish qobiliyatini bosqichma-bosqich rivojlantirishga ustuvorlik asosida takomillashtirishga oid takliflar “Uzlyuksiz kasbiy rivojlantirish” nomli darslik mazmuniga singdirilgan (“Uzlyuksiz kasbiy rivojlantirish” nomli darslik mazmuniga singdirilgan (Toshkent davlat pedagogika universitetining 2025-yil 20-fevraldagi 11-05-1120/04 raqamli dlolatnomasi). Natijada tarix fani o‘qituvchilarining uzlyuksiz kasbiy rivojlantirish metodikasini takomillashtirish mazmuni boyitilgan). Natijada tarix fani o‘qituvchilarining uzlyuksiz kasbiy rivojlantirish samaradorligi oshgan.

Yangiliklarga obuna bo‘lish