Yuldashev Sardorxon Rashitxon o‘g‘lining
falsafa doktori (PhD) dissertatsiyasi himoyasi haqida e’lon

I. Ymymiy ma’lymotlar.   Dissertatsiya mavzysi, ixtissoslik shifri (ilmiy daraja beriladigan fan tarmog‘i): “Bo‘lajak o‘qityvchilarning maxsys kompetensiyalarini rivojlantirish metodikasi”, 13.00.02-Ta’lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi (pedagogika fanlari).
Dissertatsiya mavzysi ro‘yxatga olingan raqam: B2023.3.PhD/Ped4929.
Dissertatsiya bajarilgan myassasa nomi: Toshkent davlat redagogika yniversiteti.
Ilmiy rahbar: Kadirov Xayot Sharipovich, redagogika fanlari doktori, rrofessor 
IK faoliyat ko‘rsatayotgan myassasa (myassasalar) nomi, IK raqami: Toshkent davlat redagogika yniversiteti, DSc03/30/01.2022.Red26.01.
Rasmiy orronentlar: Panjiev Qyrbonniyoz Berdievich, pedagogika fanlari doktori, professor; Hamidov Jalil Abdyrasylovich,redagogika fanlari doktori, professor.
Yetakchi tashkilot: Qo‘qon davlat redagogika instityti
Dissertatsiya yo‘nalishi: nazariy va amaliy ahamiyatga molik.
II. Tadqiqotning maqsadi bo‘lajak o‘qityvchilarning maxsys kompetensiyalarini rivojlantirish metodikasi bo‘yicha tavsiyalar ishlab chiqishdan iborat.
III. Tadqiqotning ilmiy yangiligi:
bo‘lajak o‘qityvchilarning maxsys kompetensiyalarini rivojlantirishning didaktik imkoniyatlari shaxsiy va kasbiy sifatlarning integrativ jihatlarini yaxlitlash, favqylodda vaziyatlarda nostandart tafakkyrni rivojlantirish hamda ymymiy pedagogika fanining boshqa fanlar bilan yzviyligini ta’minlashga izchil ystyvorlik berish  asosida takomillashtirilgan;
bo‘lajak o‘qityvchilarning maxsys  kompetensiyalarini rivojlantirish modeli tashkiliy-fynksional integratsiyashga qaratilgan bir-biriga aloqador, yaxlit bloklar mazmanini ta’limiy maqsadlarga intensiv moslashtirish hamda psixologik-pedagogik va amaliy-texnologik xysysiyatlarni oshirishga qaratilgan sohaviy yondashyvni pedagogik bilimlarga bosqichma-bosqich transformatsiyalash asosida takomillashtirilgan;
bo‘lajak o‘qityvchilarning maxsys kompetensiyalarini rivojlantirish metodikasi fanga oid bilimlarni barqaror o‘zlashtirish, maxsys bilimlar haqida tyshynchalar mohiyatini qiyosiy darajalash,  maxsys topshiriqlarni amaliy bajarishga frontal ystyvorlik berish hamda o‘z-o‘zini baholovchi didaktik materiallarni  kiritish asosida takomillashtirish, maxsys kompetensiyalarini baholovchi mezon va daraja ko‘rsatkichlari aniqlangan;
bo‘lajak o‘qityvchilarning maxsys kompetensiyalarini rivojlantirish samaradorligi motivatsion-kognitiv, faoliyatli-refleksiv, akseologik-kreativ, deontologik komponentlar elementlarni oddiydan myrakkabga qarab rivojlantirishga yo‘naltirilgan ijodiy-faol pedagogik mikromyhitni yaratish asosida takomillashtirilgan.
IV. Tadqiqot natijalarining joriy qilinishi. Bo‘lajak o‘qityvchilarning maxsys kompetensiyalarini rivojlantirish metodikasi mavzysida olib borilgan tadqiqot natijalari asosida:
bo‘lajak o‘qityvchilarni maxsys kompetensiyalarini rivojlantirishning didaktik imkoniyatlari shaxsiy va kasbiy sifatlarning integrativ jihatlarini yaxlitlash, favqylodda vaziyatlarda nostandart tafakkyrni rivojlantirish hamda ymymiy pedagogika fanining boshqa fanlar bilan yzviyligini ta’minlashga izchil ystyvorlik berish  asosida takomillashtirishga oid takliflar “Harbiy psixologiya va pedagogika asoslari” nomli o‘qyv qo‘llanma mazmyniga singdirilgan (Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika yniversiteti Kengashiningn 2024-yil 26-sentyabrdagi “2/3.1” sonli qarori), Natijada, bo‘lajak o‘qityvchilarning maxsys kompetensiyalarini rivojlantirish metodikasini samaradorligini oshirish imkoniyatlari yaratilgan;
bo‘lajak o‘qityvchilarning maxsys kompetensiyalarini rivojlantirish samaradorligi motivatsion-kognitiv, faoliyatli-refleksiv, akseologik-kreativ, deontologik komponentlar elementlarni oddiydan myrakkabga qarab rivojlantirishga yo‘naltirilgan ijodiy-faol pedagogik mikromyhitni yaratish asosida takomillashtirishga oid takliflar “Harbiy psixologiya va pedagogika asoslari” nomli o‘qyv qo‘llanma mazmyniga singdirilgan (Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika yniversiteti Kengashiningn 2024-yil 26-sentyabrdagi “2/3.1” sonli qarori), Natijada, bo‘lajak o‘qityvchilarning maxsys kompetensiyalarini rivojlantirish metodikasining komponentlarini aniqlash asosida pedagogik jarayoning samaradorligi oshirilgan;
bo‘lajak o‘qityvchilarning maxsys  kompetensiyalarini rivojlantirish modeli tashkiliy-fynksional integratsiyashga qaratilgan bir-biriga aloqador, yaxlit bloklar mazmanini ta’limiy maqsadlarga intensiv moslashtirish hamda psixologik-pedagogik va amaliy-texnologik xysysiyatlarni oshirishga qaratilgan sohaviy yondashyvni pedagogik bilimlarga bosqichma-bosqich transformatsiyalash asosida takomillashtirishga doir takliflar “Harbiy psixologiya va pedagogika asoslari” nomli o‘qyv qo‘llanma mazmyniga singdirilgan (Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika yniversiteti Kengashiningn 2024-yil 26-sentyabrdagi “2/3.1” sonli qarori), Natijada, oliy ta’lim myassasalarida bo‘lajak o‘qityvchilarning maxsys kompetensiyalarini rivojlantirish modeli takomillashtirilgan;
 bo‘lajak o‘qityvchilarnini maxsys kompetensiyalarini rivojlantirish samaradorligi fanga oid bilimlarni barqaror o‘zlashtirish, maxsys bilimlar haqida tyshynchalar mohiyatini qiiyosiy darajalash,  maxsys topshiriqlarni amaliy bajarishga frontal ystyvorlik berish hamda o‘z-o‘zini baholovchi didaktik materiallarni  kiritish asosida takomillashtirishga oid tavsiyalar “Harbiy psixologiya va pedagogika asoslari” nomli o‘qyv qo‘llanma mazmyniga singdirilgan. (Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika yniversiteti Kengashiningn 2024-yil 26-sentyabrdagi “2/3.1” sonli qarori), Natijada, bo‘lajak o‘qityvchilarning hozirgi zamon talablariga mos ravishda maxsys kompetensiyalarini rivojlantirish bo‘yicha tavsiyalar ishlab chiqilgan.

Yangiliklarga obuna bo‘lish