Rustamov Mirodiljon Muhammadjanovichning 
falsafa doktori (PhD) dissertatsiyasi himoyasi haqida e’lon

I. Umumiy ma’lumotlar. Dissertatsiya mavzusi, ixtisoslik shifri (ilmiy daraja beriladigan fan tarmog‘i): “Tibbiyot oliy ta’lim muassasalarida innovatsion  ta’lim muhitida  “Axborot texnologiyalari  va jarayonlarni  matematik modellashtirish” fanini  oʼqitish metodikasini takomillashtirish”, 13.00.02 -Ta’lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi (pedagogika fanlari).
Dissertatsiya mavzusi ro‘yxatga olingan raqam: B2024.3.PhD/Ped8279
Dissertatsiya bajarilgan muassasa nomi: Andijon davlat tibbiyot instituti.
Ilmiy rahbar: Shadmanov Mirzamahmud Alisherovich, pedagogika fanlari doktori, dotsent.
IK faoliyat ko‘rsatayotgan muassasa (muassasalar) nomi, IK raqami: Andijon davlat tibbiyot instituti, DSc.04/08.05.2024.Tib.95.03.
Rasmiy opponentlar: Mamarajabov Mirsalim Eshmirzaevich, pedagogika fanlari doktori, professor; Mallaev Ravshan Qo'ziboevich, pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori (PhD), dotsent. 
Yetakchi tashkilot: Qo‘qon davlat pedagogika instituti.
Dissertatsiya yo‘nalishi: nazariy va amaliy ahamiyatga molik. 
II. Tadqiqotning maqsadi innovatsion ta’lim muhitida “Axborot texnologiyalari vajarayonlarni matematik modellashtirish” fanini o‘qitish metodikasini takomillashtirish bo‘yicha  tavsiyalar ishlab chiqishdan iborat.
III. Tadqiqotning ilmiy yangiligi:
“Axborot texnologiyalari va jarayonlarni matematik modellashtirish” fanini o‘qitishda Innovatsion metodlardan foydalanishning pedagogik imkoniyatlari shaxsiy va kasbiy salohiyatdan ratsional foydalanish hamda qabul qilingan axborotlarni ta’limiy maqsadlarga mos qayta ishlash samaradorligi ta’sirchanligini izchil ta’minlash  asosida aniqlangan;
“Axborot texnologiyalari va jarayonlarni matematik modellashtirish” fanini o‘qitish metodikasi elektron–axborot resurslari mazmunini tasniflash, metodik-didaktik dasturiy mahsulotlardan foydalanish barqarorligini oshirish hamda virtual olamdagi harakat mobilligini dinamik ravishda oshirish asosida  takomillashtirilgan;
“Axborot texnologiyalari va jarayonlarni matematik modellashtirish” fanini o‘qitish samaradorligi pedagogik dasturiy vositalar, innovatsion ta’lim  texnologiyalari integrativ xususiyatlarini shaxsiy-іndіvіdual hamda jamoaviy-hamkorlik tamoyillariga mos didaktik traektoriyani shakllantirishga intensiv ustuvorlik berish asosida takomillashtirilgan;
“Axborot texnologiyalari va jarayonlarni matematik modellashtirish” fanini o‘qitish metodikasi talabalarni axborotlashtirilgan ta’lim muhitida faol harakat qilishga yo‘naltirish hamda  kasbiy faoliyatga tayyorgarlik intensivligini rivojlantiruvchi ta’lim komponentlariga idientiv mosligini ta’minlash  asosida takomillashtirilgan.
IV. Tadqiqot natijalarining joriy qilinishi. “Axborot texnologiyalari va jarayonlarni matematik modellashtirish” fanini o‘qitishda yangi Innovatsion  metodlardan foydalanish bo‘yicha olingan ilmiy natijalar asosida:
“Axborot texnologiyalari va jarayonlarni matematik modellashtirish” fanini o‘qitishda innovatsion metodlardan foydalanishning pedagogik imkoniyatlari shaxsiy va kasbiy salohiyatdan ratsional foydalanish hamda qabul qilingan axborotlarni ta’limiy maqsadlarga mos qayta ishlash samaradorligi ta’sirchanligini izchil ta’minlash asosida aniqlashga oid tavsiyalar “Axborot texnologiyalari va jarayonlarni matematik modellashtirish amaliy mashg‘ulotlar” nomli o‘quv qo‘llanma mazmuniga singdirilgan (Toshkent davlat pedagogika universitetining 2024-yil 15-oktyabrdagi 11-05-5906/04-son  raqamli dalolatnomasi). Natijada “Axborot texnologiyalari va jarayonlarni matematik modellashtirish” fanini o‘qitishda  innovatsion  metodlardan foydalanish imkoniyatlarini aniqlashga sharoit yaratilgan.
“Axborot texnologiyalari va jarayonlarni matematik modellashtirish” fanini o‘qitish metodikasi elektron–axborot resurslari mazmunini tasniflash, metodik-didaktik dasturiy mahsulotlardan foydalanish barqarorligini oshirish hamda virtual olamdagi harakat mobilligini dinamik ravishda oshirish asosida  takomillashtirishga oid takliflar “Tibbiyotda axborot texnologiyalari” nomli o‘quv qo‘llanma mazmuniga singdirilgan (Toshkent davlat pedagogika universitetining 2024-yil 15-oktyabrdagi 11-05-5906/04-son  raqamli dalolatnomasi).  Natijada “Axborot texnologiyalari va jarayonlarni matematik modellashtirish” fanini o‘qitishda  innovatsion  metodlardan foydalanish metodikasini takomillashtirish samaradorligi oshgan.
“Axborot texnologiyalari va jarayonlarni matematik modellashtirish” fanini o‘qitish samaradorligi pedagogik dasturiy vositalar, innovatsion ta’lim  texnologiyalari integrativ xususiyatlarini shaxsiy-individual hamda jamoaviy-hamkorlik tamoyillariga mos didaktik traektoriyani shakllantirishga intensiv ustuvorlik berish asosida takomillashtirishga oid xulosalar  “Tibbiyotda axborot texnologiyalari (rus tilida)” nomli o‘quv qo‘llanma mazmuniga singdirilgan (Toshkent davlat pedagogika universitetining 2024-yil 15-oktyabrdagi 11-05-5906/04-son  raqamli dalolatnomasi). Natijada innovatsion  metodlarni qo‘llay bilish kompetentligini rivojlantirish mexanizmlarini takomillashtirish imkoni kengaytirilgan.   
 “Axborot texnologiyalari va jarayonlarni matematik modellashtirish” fanini o‘qitish metodikasi talabalarni axborotlashtirilgan ta’lim muhitida faol harakat qilishga yo‘naltirish hamda  kasbiy faoliyatga tayyorgarlik intensivligini rivojlantiruvchi ta’lim komponentlariga idientiv mosligini ta’minlash asosida takomillashtirishga oid ma’lumotlar “Texnologik jarayonlarni modellashtirish va optimallashtirish” nomli o‘quv qo‘llanma mazmuniga singdirilgan (Toshkent davlat pedagogika universitetining 2024-yil 15-oktyabrdagi 11-05-5906/04-son  raqamli dalolatnomasi).  Natijada  Axborot texnologiyalari va jarayonlarni matematik modellashtirish” fanini o‘qitishda innovatsion  metodlardan foydalanish samaradorligini takomillashishga erishilgan.

Yangiliklarga obuna bo‘lish