Yunusov Ilxomjon Yusupovichning
falsafa doktori (PhD) dissertatsiyasi himoyasi haqida e’lon

I. Umumiy ma’lumotlar. Dissertatsiya mavzusi, ixtissoslik shifri (ilmiy daraja beriladigan fan tarmog‘i): “Bo‘lajak shifokorlarning mediasavodxonlik kompetensiyasini rivojlantirish metodikasini takomillashtirish”, 13.00.02 -Ta’lim va tarbiya nazariyasi va metodikasi (pedagogika fanlari).
     Dissertatsiya mavzusi ro‘yxatga olingan raqam: B2024.3. PhD/Ped8390.
Dissertatsiya bajarilgan muassasa nomi: Andijon davlat tibbiyot instituti.
Ilmiy rahbar: Ismanova Arofat Abdulxamidovna, pedagogika fanlari doktori, dotsent.
IK faoliyat ko‘rsatayotgan muassasa (muassasalar) nomi, IK raqami: Andijon davlat tibbiyot instituti, DSc. 04/08.05.2024.Tib.95.03.
Rasmiy opponentlar: Karlibaeva Guljaxon Ermekbaevna, pedagogika fanlari doktori, professor; Ashurov Mirjalol Arslon o‘gli, pedagogika fanlari falsafa doktori (PhD),dotsent 
Yetakchi tashkilot: Qo‘qon  davlat pedagogika instituti.
Dissertatsiya yo‘nalishi: nazariy va amaliy ahamiyatga molik. 
II. Tadqiqotning maqsadi bo‘lajak shifokorlarning mediasavodxonlik kompetensiyasini rivojlantirish metodikasini takomillashtirish bo‘yicha tavsiyalar ishlab chiqishdan iborat.
III. Tadqiqotning ilmiy yangiligi:
bo‘lajak shifokorlarning mediasavodxonlik kompetensiyalarini rivojlantirish imkoniyatlari axborotlarni tanlab olish ko‘nikmalarini bosqichma-bosqich shakllantirish hamda mediasavodxonlik madaniyati, mediakompetensiyaga oid tibbiy ko‘nikmalarning integrativ xususiyatlarini  maqsadli uyg‘unlashtirish asoslangan; 
bo‘lajak shifokorlarning mediasavodxonlik kompetensiyalari talabalarning  mediyakompetentligini rivojlantirish modelinkasbiy tayyorgarlikning maqsadli-mazmunli, tashkiliy-boshqaruv komponentlarini uygunlashtirish hamda kommunikativ texnologiyalarni mediyamuhitda izchil moslashtirish asosida takomillashtirilgan; 
bo‘lajak shifokorlarning mediasavodxonlik kompetensiyalarini rivojlantirish metodikasi o‘zini-o‘zi tashxislash, vaziyatni to‘g‘ri baholash,  mediaolam muxitida didaktik muammolarning nostandarat echimlarini topishga maqsadli yo‘naltirish hamda izlanuvchanlik  qobiliyatlarini  mantiqiy topshiriqlar echish asosida takomillashtirilgan; 
bo‘lajak shifokorlarning mediasavodxonlik kompetensiyalarini rivojlantirish samaradorligi multimedia texnologiyalari vositasida  mediaxavfsizlik profilaktikasi imkoniyatlarini oshirish pedagogik infratuzilmaning tarkibiy elementlarini bosqichma-bosqich rivojlantirib borish doirasida  takomillashtirilgan. 
IV. Tadqiqot natijalarining joriy qilinishi. Bo‘lajak shifokorlarning mediasavodxonlik kompetensiyalarini rivojlantirish yuzasidan ishlab chiqilgan uslubiy va  amaliy takliflar asosida:
      bo‘lajak shifokorlarning mediasavodxonlik kompetensiyalarini rivojlantirish imkoniyatlari axborotlarni tanlab olish ko‘nikmalarini bosqichma-bosqich shakllantirish hamda mediasavodxonlik madaniyati, mediakompetensiyaga oid tibbiy ko‘nikmalarning integrativ xususiyatlarini  maqsadli uyg‘unlashtirish asosida takomillashtirishga oid takliflar Toshkent davlat pedagogika universitetida bajarilgan PZ-2017927124 raqamli “Ta’lim muassasalarida hamkorlik pedagogikasi asosida pedagogik faoliyatni rivojlantirish” nomli amaliy loyiha doirasida berilgan vazifalar ijrosini ta’minlashda foydalanilgan (Toshkent davlat pedagogika universitetininig  2024- yil 15- oktyabrdagi 11-05-5910/04-son ma’lumotnomasi). Natijada bo‘lajak shifokorlarning mediasavodxonlik kompetensiyalarini rivojlantirishga sharoit yaratilgan. 
       bo‘lajak shifokorlarning mediasavodxonlik kompetensiyalari  talabalarning  mediyakompetentligini rivojlantirish modelinkasbiy tayyorgarlikning maqsadli-mazmunli, tashkiliy-boshqaruv komponentlarini uygunlashtirish hamda kommunikativ texnologiyalarni mediyamuhitda izchil moslashtirish asosida takomillashtirishga oid tavsiyalar Toshkent davlat pedagogika universitetida bajarilgan PZ-2017927124 raqamli “Ta’lim muassasalarida hamkorlik pedagogikasi asosida pedagogik faoliyatni rivojlantirish” nomli amaliy loyiha doirasida belgilangan vazifalar ijrisini ta’millashda foydalanilgan( Toshkent davlat pedagogika universitetininig  2024- yil 15- oktyabrdagi 11-05-5910/04-son ma’lumotnomasi) Natijada bo‘lajak shifokorlarning mediasavodxonlik kompetensiyalarini rivojlantirish modelini takomillashtirish samaradorligi oshgan; 
      bo‘lajak shifokorlarning mediasavodxonlik kompetensiyalarini rivojlantirish metodikasi o‘zini-o‘zi tashxislash, vaziyatni to‘g‘ri baholash,  mediaolam muxitida didaktik muammolarning nostandarat echimlarini topishga maqsadli yo‘naltirish hamda izlanuvchanlik  qobiliyatlarini  mantiqiy topshiriqlar echish asosida takomillashtirishga oid xulosalar Toshkent davlat pedagogika universitetida bajarilgan PZ-2017927124 raqamli “Ta’lim muassasalarida hamkorlik pedagogikasi asosida pedagogik faoliyatni rivojlantirish” nomli amaliy loyiha doirasida belgilangan vazifalar ijrosini  ta’millashda foydalanilgan(Toshkent davlat pedagogika universitetininig  2024- yil 15- oktyabrdagi 11-05-5910/04-son ma’lumotnomasi). Natijada bo‘lajak shifokorlarning mediasavodxonlik kompetensiyalarini rivojlantirish modeli takomillashtilgan; 
    bo‘lajak shifokorlarning mediasavodxonlik kompetensiyalarini rivojlantirish samaradorligi multimedia texnologiyalari vositasida  mediaxavfsizlik profilaktikasi imkoniyatlarini oshirish pedagogik infratuzilmaning tarkibiy elementlarini bosqichma-bosqich rivojlantirib borish doirasida  takomillashtirilga oid tavsiyalar Toshkent davlat pedagogika universitetida bajarilgan PZ-2017927124 raqamli “Ta’lim muassasalarida hamkorlik pedagogikasi asosida pedagogik faoliyatni rivojlantirish” nomli amaliy loyiha doirasida belgilangan vazifalar  ijrosini ta’millashda foydalanilgan( Toshkent davlat pedagogika universitetininig  2024- yil 15- oktyabrdagi 11-05-5910/04-son ma’lumotnomasi). Natijada bo‘lajak shifokorlarning mediasavodxonlik kompetensiyalarini rivojlantirishning samaradorligini takomillashtirishga erishilgan. 

Yangiliklarga obuna bo‘lish